tirsdag den 18. august 2020

Super langsomt / Super slow

Der er hele 2 fødselsdage på vej her i august. Og to par strømper. Jeg skulle faktisk være færdig med det første par. I sidste uge. Havde jeg tænkt. 
Nu er den første strømpe af det første par så snart færdig. Med de flotteste, noget langsommelige snoninger! Jeg skal virkelig tage mig sammen..... Håber det hjælper at der er en daglig indlagt togtur igen!

August comes with a total of 2 birthdays. And 2 pairs of socks. I should have gotten the first pair done. Last week. In my mind, at least. 
So now the first sock of the first pair is almost done. With some extremely good-looking, kind of slow cables! I really need to pull myself together..... I do hope it helps that I have a daily train-ride again by now!

2 kommentarer:

  1. Det er et rigtigt flot mønster, men synes nu også det ser lidt svært ud.🤔Jeg er i hvert fald glad for det ikke er mig der skal nå 3 strømper mere her i august(-men jeg strikker heller ikke så hurtigt)😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved heller ikke hvad jeg tænkte på.... Det næste par strømper bliver virkeligt enkle!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails