torsdag den 27. august 2020

Min bror har en virkelig flot græsplæne. Har jeg fundet ud af, efter jeg har fået min egen græsplæne og opdaget, hvor mange underlige ting der vokser i den. 
Jeg ville gerne have en græsplæne som min brors og er begyndt at slå græs hver uge som han rådede mig til. Og tænk! Nu har jeg cirka 30 x 30 cm græsplæne som bare ser rigtig fin ud!
Resten af plænen er så tør og gul og fuld af underlige blomster og lange, stive græsstrå, men det kan I jo ikke se, vel?
Hvis alt går godt, kan det være I må se en større firkant græsplæne næste år!

My brother has a really amazing lawn. Which I discovered after I had my own lawn and found out about how many weird plants that can grow in it. 
I would like a lawn like my brother's, so I started moving the lawn every week like he recommended. And can you imagine! Now I have like 12 x 12 inches of lawn that looks really beautiful!
The rest of the lawn is really dry and yellow and filled with weird flowers and long, stiff grass straws, but you can't see that, right?
If everything goes well, you may get to see a bigger bite of my lawn next year!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails