søndag den 9. august 2020

Det smukkeste / The prettiest

Jeg elsker Wollmeise med alle farverne, og jeg elsker alle mine fine, håndfarvede bundter strømpegarn. Alligevel er det rosa Cascade Heritage Paint strømpegarn bare det fineste i hele verden.....

Man kan stort set ikke få det mere, mærkeligt nok, så da jeg faldt over det på en tysk hjemmeside, slog jeg til og købte DET HELE! Altså - alle 3 bundter. Mere var det ikke. Jeg har endda tænkt mig at dele (så føles det bedre at købe så meget garn!), for jeg kender en mere som også bare synes det er det smukkeste! 


I do love Wollmeise with all the colors, and I love all my pretty, hand-dyed skeins of sock yarn. Still, the rose Cascade Heritage Paint sock yarn is the prettiest in the whole wide world......

It's hard to find anywhere, strangely enough, so when I stumbled across it on a German web page, I just bought EVERYTHING! Well - all 3 skeins. Which was all they had. I've planned to share (which makes me feel better when I buy so much!), since I know someone else who also believe this yarn is the prettiest sock yarn!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails