søndag den 30. august 2020

Travl weekend / Busy weekend

Denne her weekend flyver af sted. I går var der rund fødselsdag i familien, og det lykkedes faktisk at blive tørvejr, selv om det regnede helt absurd meget om morgenen. Strømperne blev færdige, og I skal nok få dem at se på et kikset billede fra toget. 
Det var hyggeligt at se hele flokken, og det var hyggeligt at sidde parkeret under en knapt 3-årig en stor del af tiden. (Det var også hyggeligt når hun så fandt nogle andre at sidde hos, altså.....)
I dag er jeg tidligt oppe fordi jeg skal til konfirmation. Det bliver også hyggeligt!
Jeg tror, jeg får mit sociale behov dækket denne weekend.

This weekend is just flying. Yesterday, there was a 30 years celebration in the family, and it actually got dry, although it rained like crazy in the morning. The socks got done, and you'll get to see them on a weird photo from the train. 
It was really nice meeting the entire crowd, and it was nice sitting under an almost 3 year old part of the time. (It was nice as well when she found someone else to sit with, you know.....)
Today, I'm up early, because I'm going to a confirmation. That will be nice as well!
I do think I'll get to fill my need for social contact this weekend. 

2 kommentarer:

  1. Dejligt du blev færdig med strømperne,ikke mindst for modtageren😉
    En weekend bestående af hygge med familien eller gode venner er nu også altid dejligt.😊

    SvarSlet
    Svar
    1. DET er rigtigt. Men nogle gange trænger man også bare til sofaen.....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails