mandag den 10. august 2020

Til stranden / For the beach

Det er SÅ VARMT! Selv om jeg normalt bare synes vandet er for koldt og det er for besværligt og alt muligt, så er jeg også begyndt at tage til stranden, og jeg tror faktisk denne uge kommer til at blive fyldt med en hel del strandture. Så dagens opskrift er til stranden. Få en masse opmærksomhed med denne her strandhat!


IT'S SO HOT! Although I normally just think the water is too cold, and it's too much work and stuff, I actually started going to the beach, and I do think this week will be filled with quite a few beach-trips. So today's pattern is for the beach. Get a lot of attention with this beach-hat!

2 kommentarer:

  1. Ja, vejret indikere i hvert fald strandvejr- Strandhatten og masser af opmærksomhed tror jeg lige,jeg springer over😉

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails