lørdag den 13. maj 2023

12

I dag var jeg faktisk inviteret til fødselsdag! Det kan jeg desværre ikke. Jeg skal arbejde i stedet. 
Det er ellers ikke hver dag nogen fylder 4 år! Ovenikøbet er det en fødselsdag hvor barnet har været helt sikker på at hun kan alting når først hun fylder 4. 
Nå. Strømperne er - pinligt nok - strikket af samme slags striber som sidste år, bare i en anden farve. Jeg håber hun bedre kan lide pink end lilla! (Og billedet snyder. De er ikke helt så hidsigt pink!) De vejer sølle 40 gram til sådan et par små fødder, og de når ikke at komme til fødselsdagen, men jeg håber det nok skal gå alligevel. 

Today, I had an invitation for a birthday party! Unfortunately, I can't. I'm working instead. 
But it's not like an everyday event that someone turns 4! This is a special birthday, because the child is quite sure she will be able to to anything once she is 4 years old. 
Well. The socks are - embarrassingly enough - knit with the same kind of stripes as last year, just using a different color. I hope she likes pink better than purple! (The photo is no good. They are not this aggressive pink!) They weigh just 40 grams for small feet like that, and they are late for the birthday, but I do hope everything will work out fine in spite of that. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails