tirsdag den 2. maj 2023

Jeg købte også lidt / I even bought some stuff

I min ferie nåede jeg heldigvis en tur i JoAnn - den der kæmpe hobbybutik hvor jeg ALTID kommer til at købe stof. 
Også denne gang.....
Her ser i stof med chokolade, jordbærkage og kaffe. Altså . hvordan kan man lade være med at købe det? Noget af det skal blive til et forklæde til min gamle kollega som elsker kage og chokolade. Og god kaffe. Det må da blive fint, ikke?

During my vacation, I went to JoAnn - the giant shop with everything for crafting where I ALWAYS buy fabric.
Even this time.....
So here is my fabric with chocolate, strawberry cake and coffee. Well - how can you not buy this fabric? Some of it will be an apron for my old colleague who loves cake and chocolate. And great coffee. This will be pretty, don't you thnk?
Selv om JoAnn sælger garn, så synes jeg ikke det rigtigt er en garnbutik. Faktisk var jeg ikke i en eneste garnbutik på ferien! Men jeg købte da garn alligevel. Fra Knitpicks. Sådan noget lækkert farv-selv garn. Noget med angora, noget med lidt cashmere og noget med glimmer. Det bliver spændende, hvad det engang bliver til!

Although JoAnn sells yarn, I don't think it qualifies to be a real yarn shop. Actually, I did not visit just a single yarn shop during my vacation! But I still bought yarn. From Knitpicks. Lovely dye-it-yourself yarn. Some with angora, some with a bit of cashmere and some with glitter. Will be fun to see how this ends up!
Jeg havde - endnu engang - glemt at tage mine kontanter med. Der er ikke supermange dollars, men det er jo rart at bare have en lille smule med! Nu ligger pengene i et syltetøjsglas i stedet og så må jeg bare sætte glasset et sted hvor jeg faktisk ser det...... Midt i pakningen næste gang!

I forgot to bring my cash. Again. It's not like a fortune in dollars, but it's nice to bring just a little bit! Now the money is in a jam jar instead and then I'll just have to place the jar somewhere that I will actually see it..... While packing next time!

2 kommentarer:

  1. Måske du kan komme pengene i kufferten allerede nu.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails