tirsdag den 23. maj 2023

Starten / The beginning

Min gamle kollega fylder snart 50 år. Jeg er ikke sikker på hvor glad hun er lige for det, men jeg ved hun elsker kage, chokolade, is og lyserød, så hun skal have en gave!
Det her er starten på et forklæde, syet i stof jeg købte i USA. Stof med jordbærkager og jordbær. Jeg håber virkelig hun bliver glad for det!

My old colleague is turning 50 very soon. I'm not sure how happy she is about her age, but I do know that she loves cake, chocolate, ice cream and pink, and she is having a present!
This is the beginning of an apron, made in fabric I bought in the US. Fabric with strawberry cakes and strawberries. I do hope she will really like it!

2 kommentarer:

  1. Det er i hvert fald festligt! Hvis jeg var helt pjattet med jordbær ville jeg blive vældig glad. (Ugler eller hindbær er mere mig ;) )

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ugler og hindbær er også godt!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails