mandag den 1. maj 2023

Meget praktisk / Very practical

Dagens opskrift er på et forklæde! Det er der flere grunde til. Jeg prøvede at finde en arbejder-opskrift, eftersom det er 1. maj. Tjenestepiger var jo også arbejdere, så jeg endte med forklædet. Derudover skal jeg have syet et forklæde til en veninde som snart har fødselsdag, så forklæder var lige i tankerne. Men vigtigst? Jeg har virkelig selv brug for et forklæde! I går hældte jeg en del kaffe ud over mig selv i operaen. Det havde altså været rart med et forklæde!!!!! Det fine, strikkede forklæde finder du her
 

Today's pattern is for an apron! There are several reasons. I was trying to find a worker-pattern, since it's May 1st. Maids were actually workers too, so I ended up with the apron. I'm also going to sew an apron for a friend whos birthday is coming up, so aprons were on my mind. But most importantly? I really need an apron myself! Yesterday, I spille coffee all over myself at the opera. Would have been nice with an apron!!!!! The pretty, knitted apron can be found here

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails