fredag den 12. maj 2023

Næsten familie / Almost family

Min nevøs kat her er ret sød. Især fordi hun har en del norsk skovkat i sig, og jeg derfor ikke er helt så allergisk overfor hende. Altså - jeg skal ikke have næsen helt ned i pelsen, og jeg har det også lidt stramt med at overnatte, men jeg kan godt klappe hende. 
Det er ret hyggeligt! 
Her lå hun lige så fint og kiggede på mit garn uden at prøve at tage det. Kan man tænke sig en bedre kat?

My nephews cat here is quite sweet. Especially because she is partly a Norwegian forest cat, so I'm not totally allergic to her. Well - I don't dip my nose in her fur, and I'm not too happy sleeping over, but I can absolutely pet her. 
That is quite nice! 
So here she was, lying peacefully, looking at my yarn without trying to take it. Can you imagine a better cat?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails