torsdag den 18. maj 2023

Jeg havde glemt den / I forgot all about it

For 2 år siden købte jeg en hosta. Fordi jeg syntes det var sjovt den hed noget med hoste, når jeg nu er lungelæge.......
Det første år blev den stort set spist af snegle, og sidste år gik det ikke meget bedre! 
Så jeg blev temmelig overrasket da der pludselig kom de her underlige blade op midt i jordbærrene i år! Jeg håber, den overlever sneglene i år og får nogle fine blomster, for den er da fin, ikke?

2 years ago, I bought a hosta. Because I thought it was fun that it was called cough in Swedish, now that I am a pulmonologist......
The first year it was more or less eaten by snails, and last year wasn't much better! 
So I was quite surprised when those weird leaves suddenly appeared in the strawberries this year!
I do hope it survives the snails this year and will have some pretty flowers, because it's really pretty!

2 kommentarer:

  1. Hosta til lungelægen - tihi. Jeg håber den overlever sneglene og blomstrer for dig i år!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det giver da god mening, ikke? Jeg håber på at den overlever i fin stil i år!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails