fredag den 26. maj 2023

Jeg faldt i en garnbutik / I fell in a yarn shop

I går var jeg i Halmstad til de svenske børnelægers årlige møde. Det var virkelig hyggeligt! Det var kun lige en enkelt dag og jeg havde faktisk ikke taget så meget strikketøj med. Ikke nok, ihvertfald! 
Så på vej hjem gik jeg forbi en garnbutik med en vældigt entusiastisk sælger. Han var virkelig god til at lokke! 
Hvis du skulle havne i Halmstad af den ene eller anden grund, så kig forbi Anne's Boutique. Den ligger i nærheden af stationen og den er hyggelig!

Yesterday, I went to Halmstad for the Swedish Pediatricians yearly meeting. It was so nice! I went there for a day and I actually did not bring a lot of knitting. Not enough knitting, at least!
So on my way home I went past a yarn shop with a very enthusiastic salesman. He was so good at convincing!
If you should ever end up in Halmstad for some reason, then check out Anne's Boutique. It's very close to the station and it's nice!
Jeg købte Scarlet print fra Permin. Det er så FINT! Jeg endte dog med at købe 4 forskellige farver fordi der kun var 1 eller 2 nøgler af dem. Og fordi han lokkede temmelig meget. 
Det er jo helt håbløst!!!!!! Men altså. FINT! Jeg ved ikke lige hvordan det skal ende med noget pænt. Til mig selv. Tiden må vise det!

I bought Scarlet print from Permin. It is so PRETTY! I ended up buying 4 different colors, though, because there were just 1 or 2 skeins of each. And because he was so convincing. 
It's completely hopeless!!!!! But, you know. PRETTY! I have no idea how this will end up looking good. For me. Time will show!
Det fine gule strømpegarn havde jeg bestemt mig for, fordi det passer til pind 3 som jeg havde med. Jeg nåede skam også at slå op! OG sno omgangen og trevle det hele op. Så det var virkelig skønne spildte kræfter! Men altså - det var så hyggeligt at kigge på garn!

The pretty, yellow sock yarn was what I had decided for, since it's perfect for 3 mm needles, which was what I brought. I did cast on, actually! AND then I twisted the round and unravelled everything. So that was really a waste of time! But, you know - it was so nice looking at the yarn!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails