tirsdag den 16. maj 2023

Færdig med striberne / Done with the stripes

Sommersweateren til mig selv har ligget ensom og forladt i sofaen rigtigt mange aftener! Nu er jeg dog nået lidt længere. Jeg har strikket alle striberne fra opskriften, så nu skal resten af kroppen være blå. Den skal lige være en god bid længere, så der er en del strikkeri endnu inden den er færdig, men jeg glæder mig! Jeg synes virkelig striberne er så fine!

The summer sweater for me has been lying all lonely and abandoned on the couch for so many evenings! But now I've come a bit longer. I knit all the stripes from the pattern, and the rest of the body will just be blue. It needs to get quite a bit longer, so I have some knitting to do before it's done, but I can't wait! I really think these stripes are so pretty!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails