tirsdag den 9. maj 2023

Ukrudt / Weeds

Der er mange dejlige ting med at have en have. Ting vokser, blomster springer ud og det er virkelig dejligt at kigge ud på!
Så er der så de mindre sjove ting. Ukrudt. Specielt ukrudt i havegangen! Det er ikke helt nemt at fjerne, og så er det så utroligt kedeligt.....
Nå. Men nu har jeg købt fugesand. Jeg har fjernet ukrudt i den første del og lagt sand på, og så er planen at resten af fliserne så småt også skal luges. Jeg lærer det vel efterhånden.....

There are so many positive things about having a garden. Things are growing, flowers are blooming and it's so nice just to look out into the green!
Then there are the less fun things. Weeds. Especially weeds in my garden path! It's not that easy to remove, and then it's just incredibly boring......
Well. So now I've bought joint sand. I removed weeds in the first part and put the sand on, and then I plan to clean the rest of the tiles as well. I guess I'll learn it at some point......

2 kommentarer:

  1. Ja, det er utroligt kedeligt at luge, men udsigten til det, der kommer bagefter gør det til at holde ud. Fugesand lyder som en sjov ting -.og det engelske ord for det fik mig til at fnise og se billeder at tilsandede albuer og knæ på min indre billedskærm ;)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails