torsdag den 12. marts 2020

Fordi jeg har lyst / Because I feel like it

Da jeg var i Paris for 1,5 år siden, var vi i "La Droguerie", en dejlig strikkebutik. Jeg købte garn til denne her bluse, og jeg har sådan lyst til at strikke den. Så nu går jeg egentlig bare i gang.
Den er ret ligetil og pæn.
Skal selvfølgelig også have lavet nogle andre ting.....

When I went to Paris about 1.5 year ago, we went to "La Droguerie", a lovely knitting shop. I bought yarn for this sweater, and I really feel like knitting it. So now I'll just start.
It's quite straight-forward and nice.
Of course I need to do other things as well......

4 kommentarer:

  1. Skal du til at strikke på fransk? 😬

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Måtte lige havde hjælp af Google Translate, altså... Men tror nok det skal gå.

      Slet
  2. god plan at strikke noget fordi man har LYST!!!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails