lørdag den 28. marts 2020

Gentleman's fancy socks

Når jeg nu ikke er færdig med noget som helst, så kan I da se noget af det jeg er i gang med. Det er nogle gange svært at finde pæne mønstre som man ikke skal kigge på HELE tiden og som ikke bare er rib.
Men lige nu strikker jeg bl.a. wollmeise-strømper i det her mønster.
Lige ud af landevejen, og alligevel ikke kedeligt. Faktisk synes jeg, at mønster der strækker sig over 8-10 pinde lige gør det lidt hurtigere, fordi det ikke tager så lang tid lige at tage et mønster til.
Det er dejligt med en god samling strikkebøger......

Now that I am not finishing anything, I would like you to see some of the things I am doing. It can be difficult to find nice pattern that you don't have to look at ALL the time and that isn't just plain ribbing.
But right now, among other things, I'm making socks in wollmeise from this pattern.
Quite straight forward, and still not boring. Actually, I do think that patterns which are about 8-10 rounds long, speeds up things, since it's fast to make just another pattern repeat.
I love having a nice collection of knitting books......

4 kommentarer:

  1. Har du prøvet mussestrømperne fra Hendes Verden til din små? De er virkelig søde, men jeg ved ikke hvordan man ligger et billede ind.
    Du finder dem under strik i Hendes Vetden.
    Jeg nyder at læse din blogg. Hav en rigtig god weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har fundet dem:
      https://www.alt.dk/haandarbejde/farverige-og-sjove-hjemmestrikkede-sokker
      De er godt nok søde..... Tak for tippet!

      Slet
  2. Så er du i gang med sokker. Flotte.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep! Tak! Har godt nok næsten ikke strikket denne weekend. Der var så meget andet jeg skulle nå. men det går da fremad!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails