søndag den 29. marts 2020

Marian Keyes

Jeg har læst en bog!
Det tog hele 3 måneder. Ved virkelig ikke hvad der sker.......
Bøger af Marian Keyes er meget, meget irske og hyggelige og nogenlunde forudsigelige. Mest om kærestesorger og familieproblemer. Jeg har læst næsten dem alle sammen, men denne her tog exceptionelt lang tid! Måske, fordi jeg først fattede meningen med fortællingen på de sidste 50 sider.
Nu må jeg så finde ud af hvad jeg skal i gang med som næste bog! Og hvis det tager 3 måneder igen? Så pyt. Jeg hører masser af lydbøger i toget, så lidt litteratur får jeg da ind alligevel.

I've read a book!
It took me 3 months. I don't know what's happening......
Books by Marian Keyes are very, very Irish and cozy and somewhat predictable. Mostly about heartbreak and family trouble. I've read almost all of them, but this one took an exceptionally long time! Maybe, because I only understood what it's about in the last 50 pages.
So now I need to find out what to read next! And if it takes me another 3 months? It's okay. I listen to plenty of audio books on the train, so I still get some litterature inputs!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails