søndag den 15. marts 2020

Lørdag / Saturday

Meget kan man sige, men jeg nyder godt nok nogle dage hjemme. Uden at man må rende rundt til alt muligt. Der var så godt nok gæster i går. Nogle af gæsterne kom bare - spiste og skred uden så meget som at sige tak! Mit fuglefoder er rimeligt populært, og jeg er glad for, at holderen hænger i en ret stærk snor.
Faktisk kom der en tredje krage forbi også, men der VAR ikke plads til flere....

A lot can be said, but I really enjoy some days at home. Without being allowed to get out to do all kinds of stuff. Although there were guests yesterday. Some of them just came - ate and left without even saying thank you! My bird food is quite popular, and I'm really happy that the string holding the feeder is strong.
There was actually a third crow coming by as well, but there wasn't ANY space left......
Min niece og Co. kom også forbi. Efter lidt snak frem og tilbage blev vi enige om at det nok gik.
Jeg bagte glutenfri gulerodskage og var så uforsigtig at lægge et billede på facebook. Så nu tror jeg nok der er forventninger om at jeg tager en med på arbejde i morgen også.......

My niece and Co. also came by. After we discussed back and forth we agreed it would be okay.
I made a gluten-free carrot cake and put a very risky photo on facebook. So by now I think there are expectations for me to bring one of those for work tomorrow.......
Vi kom frem til at ham her lille fætter M ligner sin morbror helt vildt! Jeg er nok den i familien med bedst fotodokumentation for alt muligt og det var hyggeligt at finde billeder af min nevø som lille.
I dag er der ingen gæster. Hvis nogen spørger, så siger jeg bare at det ikke tilrådes ud fra mit lægefaglige skøn......

We  found out that this little cousin M looks a lot like his maternal uncle! I guess I'm the one in the family with best photo documentation for anything, and it was fun finding old photos of my nephew.
Today, there are no guests. Should anyone ask, I'll just say that as a doctor, I would not recommend it.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails