søndag den 22. marts 2020

Jeg troede det var fusk / I thought this was fake

For en del uger siden plantede jeg min amerikanske "slikkepind" og vandede og ventede. Og ventede. Og ventede.
Der skete INGENTING!

Some weeks back I planted my american "lollipop" and gave it water. and waited. And waited. And waited.
NOTHING happened!
Efter at være løbet tør for tålmodighed prøvede jeg med en skive tomat istedet. 
Men så blev både tomat og jord bare muggen. 
Så ventede jeg lidt mere og tænkte på, hvad jeg dog SÅ skulle gøre?

After running out of patience, I tried with a slice of tomato instead. 
But then both tomato and dirt got moldy. 
So I waited a bit more, wondering about what to do instead?
Mens jeg har ventet og været lidt skuffet og irriteret, opdagede jeg så i dag det her!
To fine spirer.
Måske kommer der alligevel hjemmedyrkede tomater til sommer?

While I have been waiting and been disappointed and annoyed, I discovered this today!
Two very fine sprouts.
Maybe I will have home-grown tomatoes this summer?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails