lørdag den 21. marts 2020

Hvordan ser din sofa ud? / What does your couch look like?

Jeg synes det er så TRIST med en tom sofa. Og i min verden er en sofa uden garn helt tom.....
Hvordan har I andre det? Nu, hvor jeg har flere etager, elsker jeg at gå op eller ned og finde garn og derefter samle det hele i stuen indtil jeg får gæster. Eller det går op for mig, at jeg overhovedet ikke kan strikke så meget så hurtigt.
Så bærer jeg det op eller ned igen for at rydde op = dobbelt fornøjelse!
Jeg håber for jer derude, at I også har en glad sofa med garn. For garn hygger. Basta!

I do think it is so SAD if the couch is empty. And in my world, a couch without yarn is totally empty..
How do you feel? Now that I have several floors, I love going up or down and find yarn and then gather everything in my living room until I have guests. Or I realize that I by no means will ever knit that much so fast.
And then I carry it up or down again to tidy up = double pleasure!
I do hope for you people out there that your couch is also happily holding yarn. Because yarn is cozy!

4 kommentarer:

  1. Jeg gør ligesom dig, blot ender det ikke i sofaen, men i køkkenbænken eller i min garnkasse i stuen. God søndag med masser af strik. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde! Garn er bare så fint og hyggeligt....

      Slet
  2. Min sofa indeholder altid garn og strikketøj, undtagen når jeg lige har gjort rent, så bliver det ryddet til side, men der går ikke lang tid så ligger der noget igen, samt en bog som jeg læser i.Det er hyggeligt med lidt strik.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, for det ser så trist og tomt ud uden garn, nemlig.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails