torsdag den 5. marts 2020

SSS

Efter en pause fra Magnolia-ærmet, er jeg nu kommet i gang igen. Det bliver en smule strik hver dag og så går det fremad. Det har virkelig hjulpet at jeg har været hjemme en del aftener de sidste par uger. Jeg NYDER det!
Det er bare skønt at nå at være lidt hjemme også. Nu håber jeg så bare at sweateren snart er færdig, men mon ikke? Lidt tid mere i sofaen skal nok gøre noget godt.

After a break from the Magnolia sweater, I've started again. I'm knitting a bit every day, and this way it really grows. It also helped that I have been at home quite a few evenings these past weeks. I'm LOVING it!
It's so great being a home a bit as well. So now I just hope that the sweater will be done soon, but it should be possible! A bit more time with the couch will do something good.

2 kommentarer:

  1. Jeg er færdig med min magnolie sweaters, og den er afleveret. Her var jeg for engang skyld før dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig! Det føles faktisk nærmest som om jeg strikker baglæns....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails