lørdag den 22. juli 2023

Anden del / Second part

De to ugers arbejde er gået, og nu til morgen startede så den anden del af min ferie. Denne gang skal jeg ikke hive tidsler op, ihvertfald, og jeg skal sove lidt mere hjemme i min egen seng. 
Glæder mig til at se græsset gro - det må ihvertfald gerne lige dække de der huller! 
Der skal ske en masse, men først skal jeg lige nyde weekenden herhjemme. Det bliver dejligt!

The two weeks of work are over, and this morning the second part of my vacation started. This time I'll not start with the thistles, and I'll be sleeping more nights in my own bed. 
I'm looking forward to watching the grass grow - at least it could cover those holes!
A lot of stuff is planned, but first I'll just enjoy the weekend at home. It will be so nice!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails