mandag den 17. juli 2023

Camouflage

Jeg kan virkelig ikke lide snegle! De skal bare ikke være i min have. Jeg ved ikke hvordan de har det med mig.... Måske er vores følelser gensidige? Måske prøver de at gemme sig når jeg kommer? Dagens opskrift er simpelthen en sneglehat. Hvis nu sneglene gemmer sig, kan man lave denne her og kravle hen til dem så de måske tror at man bare er en anden snegl. Opskriften er på Youtube. 
 

I really don't like snails! I want them out of my garden. I don't know how they feel about me..... Maybe our feelings are mutual? Maybe they try to hide when they see me coming? Today's pattern is simply a snail hat. If the snails are hiding, you can make this hat and crawl nearer and maybe they'll just think you are another snail? The pattern is right here on Youtube. 

4 kommentarer:

  1. Det var da en sjov/speciel hat.😁 Tror nu ikke den hjælper her,vi har flest snegle uden hus- men er bestemt heller glade for dem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, den hjælper nok ikke i virkeligligheden.....

      Slet
  2. Den der slags snegle kan jeg godt lide. Den er altså fed!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails