torsdag den 27. juli 2023

Jeg har glædet mig længe / I've been longing for this

Vi har talt meget om det her og har haft travlt med at planlægge det meget længe, men endelig kom dagen hvor det var lille D's tur til at komme i Dineyland Paris!
Jeg har glædet mig helt vildt, og det har hun vist også! I går tog vi herned, og da vi kom så langt som til lufthavnen i Paris blev sommerfuglene i hendes mave fuldstændigt ustyrlige. Så det er ikke bare solens skyld at hun holdt sig for øjnene da vi endelig var der! Hun var helt oppe at køre!

We have been talking a lot about this and have been busy planning it for a long time, but finally the day arrived when it was little D's turn to come to Dieneyland Paris!
I have been so excited about this, and I guess she has too! Yesterday, we arrived, and when we got as far as the airport in Paris, the butterflies in her stomach just went crazy. So it's not just the suns fault that she covered her eyes with her hands when we were finally there! She was over the top!
Vi nåede ikke sådan at prøve så meget første dag. Kun et par ting - der er en del mennesker, og vi skulle jo lige kigge lidt først. Men Dumbo fik vi prøvet, og hun gik godt nok også direkte hen og valgte en bamse. Ørerne er også på plads. Jeg gik efter det klassiske, hun efter det nuttede med baby Yoda. 

We didn't manage to try a lot of stuff on the first day. Just a few things - there are many people, and we needed to look around first. But we tried Dumbo, and she made her choice of a teddy bear directly. The ears are also were they should be. I took a classic choice, she went for the cute choice with baby Yoda.  
Der var lidt strikketid i går, men jeg havde taget en pose med som jeg ikke kunne have over armen, så det var ikke så nemt. Til gengæld fik jeg en is! Mickey-is er altid lige lidt bedre!
I dag skal jeg have en pose med som jeg kan stå og strikke med og så håber vi at solen skinner LIDT mindre så nogle bliver hjemme. Man kan vel håbe?

There was a bit time for knitting yesterday, but I brougth a project bag that I couldn't hand on my arm, making it difficult. But I did have an ice cream! Mickey ice cream is always just a little bit better!
Today I'll bring a knitting bag that I can hopefully use while waiting in a line, and then I do hope that the sun shines a BIT less and a few people will stay at home. You can always hope?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails