fredag den 14. juli 2023

Venner / Friends

Vi har fået en feriegæst i huset. En meget, meget velkommen feriegæst! Mine fugle kommer på ferie hos ham, og han kommer her og nyder selskabet - søde Parkour, som godt nok er en fin, engelsk undulat, hygger sig gevaldigt med mine to undulater som jo var hjemme hos ham for ikke så længe siden. 

We have a vacation guest! A very, very welcome guest! My birds visits him for vacation, and he comes to our place to enjoy the company - sweet Parkour, who might be a posh, English budgie, but who none the less is having the best time with my two budgies who visited his place not too long ago. 
Min hun-undulat elsker ham! Hun blev endda modigt siddende på hans bur forleden mens jeg støvsugede, hvor den lille han-undulat flygtede op i det øverste vindue. 
Desværre kan min gæst ikke flyve og jeg tør ikke rigtigt åbne ind til ham. Jeg er lidt bekymret for at den lille han-undulat vil slås med ham. Hvem ved? Så de snakker sammen gennem tremmerne istedet. De hygger sig godt ihvertfald!

My female bird just loves him! She even bravely stayed on his cage the other day while I was vacuuming, while the small male bird fled up in the top window. 
Unfortunately my guest cannot fly and I don't really dare opening his cage. I'm a bit worried that the tiny male might want to fight him. Who knows? So they'll just keep talking through the bars instead. They are having a good time to be sure!

4 kommentarer:

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails