søndag den 9. juli 2023

Ryggen / The back

Hele den sidste uge har jeg strikket så meget som muligt. For et par dage siden var jeg kommet ret langt på ryggen - næsten op til ærmegabet! Det ser faktisk ud som om det kommer til at passe meget godt med ærmet tror jeg. 

All last week I knit as much as possible. A few days ago I had gotten quite far on the back - almost to the sleeve! It looks like it will fit quite well with the sleeve, I think. 
Jeg ville gerne strikke ryggen færdig, men fredag aften så det ikke så lovende ud. På vej hjem i går var der dog virkelig meget ventetid, og pludselig var ryggen færdig! Jeg er vildt stolt over at have strikket den på bare 6 dage. Nu mangler jeg kun forstykket, og jeg er ret sikker på at det nok snarere kommer til at tage ihvertfald en måned at lave. Det bliver absolut ikke færdigt på en uge......

I wanted to finish the back, but on Friday evening it didn't look too promising. On my way home yesterday, I had to wait for a very long time, and suddenly the back was done! I'm really proud to have knit it in just 6 days. So now I just need to make the front and I feel quite sure that it will more likely take me about a month to make. It will definitely not be finished in a week......

2 kommentarer:

  1. Hold da op,det var hurtigt strikket👍 Flot mønster.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - jeg var imponeret over hastigheden!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails