mandag den 31. juli 2023

Tomater / Tomatoes

Mine tomatplanter i år vil bare ikke vokse! Trods gødning og vand og sol og alting er de bittesmå og gule. Jeg håber virkelig det bliver bedre næste år..... Nå, men jeg kunne jo HÆKLE nogle tomatskiver og hænge dem på planten, og måske bliver den så inspireret til at bare overleve? Ville det ikke være rart? Grydelappen med toast, salat og tomat finder du her


My tomato plants this year really don't want to grow! In spite of fertilizer and water and sun and everything they are tiny and yellow. I do hope they will turn out better next year..... Well - I could actually CROCHET some slices of tomato and hang them on the plant and then maybe that will inspire it to get the will to survive? Wouldn't that be nice? The pot holder with toast, lettuce and tomato can be found here

2 kommentarer:

  1. Det er åbenbart et dårligt år for tomater i år, jeg har fået TO tomater indtil videre! så måske må jeg også hækle mig et par skiver ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kan være det er det! Man kan håbe at nogle hæklede skiver hjælper....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails