torsdag den 6. juli 2023

Camping

Denne uge er jeg på camping i Sønderjylland med min kirke. Jeg glemmer altid vejret fra år til år og husker kun solen! Så da de første dage så sådan her ud med en hel del regn, var jeg en smule overrasket! Heldigvis har jeg lidt varmere tøj med, og der er nok at strikke, så det går fint! (OG jeg bor i hytte! Er SÅ glad for ikke at bo i telt...)

This week I'm camping in Southern Jutland with my church, same as the recent years. I always forget last years weather, only remembering the sun! So when the first few days looked like this with quite a bit of rain, I was a bit surprised! Fortunately, I have warmer clothes that fit and enough to knit, so everything is fine. (AND I'm staying in a cabin! I'm so happy that I'm not in a tent.....)
Takket være regnen er der dog fine blomster i vejsiden, og trods regnen er der masser af fuglekvidder. Det er hyggeligt!

Thanks to the rain, there are pretty flowers by the roads, and in spite of the rain there is plenty of birds chirping. That is so nice!
Maden er glimrende! Grill hver aften og en hel del mere opfindsomt end hvad jeg plejer at finde på derhjemme. Nu skulle der gerne komme et par dage med sol, så der bliver anledning til at spise is også! Og komme en tur til Årø som altid. Jeg håber, I også nyder jeres uge!

The food is excellent! Barbecue every evening and a lot more exciting than what I come up with at home. So now we should have a few days of sun, giving us a reason to eat ice cream as well! And then take a trip to Årø as usual. I do hope you are also enjyoing your week!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails