lørdag den 29. juli 2023

Omvej / Detour

Da vi skulle hjem i går gik det ikke helt som planlagt, for vores fly var pludselig aflyst! Bare sådan! Returrejse kunne først blive søndag, hvilket jeg ikke helt kunne overskue. At skulle finde hotel til 2 nætter i Paris og at ikke kunne nå hjem og hjælpe min niece med at forberede til alle hendes gæster i morgen. Desuden græd barnet sine modige tårer over ikke at kunne komme hjem til fredagsslik, så jeg tog lidt af opsparingen og købte en ny billet. Meget sent kom vi til Tallinn, til et dejligt hotel, og nu har vi sovet godt og kan rejse hjem i dag. 

When we were going home yesterday, it did not go as planned, since our plane suddenly got cancelled! Just like that! A return flight could not be until Sunday, which I had trouble with. Finding hotel for 2 nights in Paris and not being able to get home to help my niece prepare for all her guests tomorrow. Furthermore, the child was crying hot tears not making it home for her Friday night candy, so I took a bit of my savings and bought a new ticket. Very late in the evening we arrived in Tallinn, to a lovely hotel, and now we slept well and can go home later today. 
På vej hertil kom jeg i tanker om at det var i Tallinn jeg fik klippet mine strikkepinde. Morgenen har jeg derfor brugt på at strikke, men desværre den forkerte vej da jeg havde lavet en fejl! 
Hvis ikke forstykket bliver færdigt skal der ihvertfald en hjælpetråd i. Uha - jeg håber ikke det sker igen!

On my way here I remembered that it was in Tallinn that they cut my needles. So I spent the morning knitting, but unfortunately backwards, because I made a mistake!
If the front won't be done, at least I'll put in a thread for survival. Oh my - I do hope it will not happen again! 

2 kommentarer:

  1. Hvor er I bare seje begge to.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Det var lige lidt presset da vi ikke kunne komme hjem!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails