tirsdag den 25. juli 2023

Multietnisk / Multi-ethnic

Jeg har strikket 2 veste i størrelse 2 år. Den ene er sendt afsted til Brabrand, den anden venter på at komme til Sommersted. Storebror til ham på 2 vil nok IKKE blive specielt taknemmelig over at jeg kun strikker til hans lillebror, så jeg synes jeg er nødt til at strikke til den næsten 4-årige også. 
Jeg havde tænkt på denne her sweater som både er sej og vildt nuttet! Det var bare ikke så nemt at finde det rigtige garn med passende farver. Men til sidst blev det denne kombi - det grønne garn fra Madrid og det hvide og beige fra Ann Arbor. Opskriften er engelsk. Jeg tror det bliver godt!

I've knit 2 vests size 2 years. One of them has been posted to Brabrand, the other one is waiting to be posted for Sommersted. The big brother of the 2 year old will probably NOT be very thankful if I just make stuff for his little brother, so I do think I have to knit for the almost 4-year old as well. 
I've been thinking about doing this sweater which is both cool and so cute! It wasn't easy finding the right yarn with colors that match, though. But I ended up with this combo - the green yarn is from Madrid and the white and beige from Ann Arbor. The pattern is British. I think it will be great!

2 kommentarer:

  1. Ja,det er lige med at dele sol og vind lige. Opskriften/mønsteret er da bare så fin til en 4-årig.-Spændt på at se den, i de farver du har fundet.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails