fredag den 21. juli 2023

2 uger / 2 weeks

Der er næsten gået to uger med arbejde, og jeg er nået et stykke op på forstykket til min sweater. Sådan - næsten halvvejs! Det går altså temmelig meget langsommere når der mest er tid til at strikke i toget og når toget for en gangs skyld ikke er alt for forsinket.... 
Nu glæder jeg mig bare til den anden del af min ferie starter i morgen og jeg får mere tid til at strikke. Det bliver godt!

It's been almost two weeks of work, and I've worked quite a bit on the front for my sweater. You know - kind of half way! It's so much slower when I mostly have time to knit on the train and when the train for once hasn't been too delayed.......
So now I'm just looking forward to the second half of my vacation starting tomorrow, giving me more time to knit. It will be so good!

2 kommentarer:

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails