torsdag den 20. juli 2023

Sommeraften / Summer evening

Vejret er jo en smule mere vådt og koldt end først på sommeren, men alligevel ER det jo sommer og de der lange sommeraftener skal nydes!
Da jeg kom hjem i tirsdags skinnede solen, og jeg kunne bare ikke holde ud at skulle sidde derhjemme. Heldigvis var niecen med på min ide, så vi tog metroen til Kongens Nytorv, købte en pizza til deling og gik ned til vandet hvor vi sad og spiste. Det var bare så dejligt! 
Jeg håber altså virkelig jeg kan finde på sådan noget en anden aften igen. Det føltes som en hel lille miniferie!

So the weather is a bit more wet and cold compared to the beginning of the summer, but this is still summer and the long summer evenings should be enjoyed!
When I got home on Tuesday, the sun was shining, and I just couldn't stand the thought of just sitting at home. Fortunately, my niece liked my idea, so we took the metro to "Kongens Nytorv", bought a pizza for sharing and went to the water where we sat and ate. It was so lovely!
I do home I feel like doing this some other evening again. It felt like a tiny vacation!

2 kommentarer:

  1. Det lyder hyggeligt - dejligt med spontane indfald.🌞

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, spontane ting er virkelig skønne!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails