onsdag den 16. marts 2011

609

7 kommentarer:

  1. Det ser fantastisk ud! Tror jeg lige sætter en slutspurt ind og så skal du nok få et læs huer fra mig også.

    SvarSlet
  2. Det er altså fantastisk! Da jeg første gang så, at du skrev om projektet tænkte jeg : 1000 huer - det er da for vildt!
    Men nu er der allerede over halvdelen! Jeg har anbefalet et par stykker (uden blog) at strikke til projektet. Jeg er ikke selv kommet i gang endnu, men har masser af bomuldsrester, så det er om at tage sig sammen:-) Hvornår er sidste frist?

    SvarSlet
  3. Irene - det lyder godt! Sidste frist (hvor jeg skal have huerne) er 1/4.
    Berit - du skal være så velkommen!

    SvarSlet
  4. Godt med en "så langt er vi nået" hilsen. Vi er sikkert en del der har små huer liggende i strikkekurven. Deadline synes pludselig lige om hjørnet ;-)

    SvarSlet
  5. Jeg har kun fået 4-5 stykker lavet, men lidt har jo også ret.
    Jeg tænkte på om de også skal sendes til Cuba, og om man så ikke kunne være med til at give lidt til portoen?

    SvarSlet
  6. Uha, ja. Deadline er lige om lidt. Jeg skal nok forsøge at piske en stemning lidt bedre op!
    Elsebeth - min kollega skal slæbe sig skæv i huer, når hun tager til Cuba i påsken. Heldigvis sparer vi porto!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails