tirsdag den 29. marts 2011

Rød / Red


Vi er over 1700 huer nu, og jeg har hørt i min øresnegl, at 1800 er lige om hjørnet. Derfor kommer her lidt flere præmier - 4 ekstra. Et bundt Jawoll Magic i orange-rød, gul og grøn, 1 bundt Cherry Tree Hill i 100% merino (vist nok en slags strømpegarn), 2 bundter Cascade 220 Heather i mørkerød og 1 bundt Wollmeise 100% merino i farven "Magnolia dark". Er det ikke bare spændende, hvor mange huer vi ender med?


We have more than 1700 hats by now, and I know that 1800 is just around the corner. So here are a few more prizes - 4 extra. 1 skein of Jawoll Magic in orangy-red, yellow and green, 1 skein of Cherry Tree Hill, 100% merino (some kind of sock yarn), 2 skeins of Cascade 220 Heather in dark red, and 1 skein of Wollmeise 100% merino of the colour "Magnolia dark". Isn't it just exicting how this thing just grows?

10 kommentarer:

  1. Hold da op, du når da de 2000 inden for et par dage. Godt strikket af alle.

    SvarSlet
  2. Det er helt fantastisk. Sikken en opbakning. For mit eget vedkommende synes jeg det er en skøn måde at hjælpe verdens fattige på. På denne måde ved man nemlig at hjælpen kommer det rette sted hen, det ved man ikke altid når der er en eller anden form for pengeindsamling. Godt gået og tak for initiativet:)

    SvarSlet
  3. synes det er fantatisk :-) og er sikker på det ikke stopper ved de 1800.

    Cherry hill tree - nums, det er herligt sokkegarn ;-)

    SvarSlet
  4. Jeg er dybt imponeret! Har jo også et par ting til præmiepuljen.
    Og Cherry Tree Hill er bare mums strømpegarn, har lavet flere par i det garn. Ofte kan det købes på ebay til en pris, der er til at nærme sig, Sommerfuglen er meget, meget dyre.... Glæder mig til vi ses.

    SvarSlet
  5. Det var godt nok vildt, at der er over 2000 huer nu.

    SvarSlet
  6. Ha ha - ja - man skal ikke blinke med øjnene! Pludselig var der 2000!!!
    Lisbeth - jeg glæder mig meget til at tage lidt mere til præmier med hjem fra dig (Ja - og til at besøge dig!). Cherry Tree Hill garnet er IKKE købt i Sommerfuglen, bare rolig. Men på udsalg et andet sted. Det bliver garnet jo heldigvis ikke mindre lækkert af!

    SvarSlet
  7. Uhm, lækre præmier!
    godt at tænke på at jeg har ca. 5 promilles sandsynlighed for at vinde én af dem...! ;)

    SvarSlet
  8. Birgitte - der er ihvertfald 1 præmie pr. 100 huer, så det er nok procenter, ikke promiller....

    SvarSlet
  9. wow hvor er der samlet mange huer, hvor er det bare skønt :)

    SvarSlet
  10. Micha - ja, det er fantastisk!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails