tirsdag den 22. marts 2011

Større / Bigger

Bare for at vise jer, at sjalet vokser. Togture er godt for strikketøj! (Specielt når man medbringer dén af nevøerne der selv kan læse Tintin og derfor ikke skal underholdes......)
Det kræver godt nok koncentration. Og tid. En pind begynder at var en del minutter, og jeg tror ikke, jeg gider lave det enormt meget større end opskriften. (Men så bliver det vist også lidt større end modellen pga. tykkere garn og tykkere pinde)
Just to proof that the shawl is growing steadily. Trainrides are good for your knitting! (Especially if you bring the nephew who can read cartoons and thereby entertain himself....)
The shawl demands concentration. And time. One row last several minutes by now, and I don't really think I will make it very much larger than the pattern. (But it will be larger due to thicker yarn and thicker needles)

10 kommentarer:

  1. Hold da op, du er nået langt :)

    SvarSlet
  2. Rigtig flot mønster, glæder mig til at se det færdigt :-)

    SvarSlet
  3. Tak skal I have. Ja - jeg tror det bliver godt modtaget engang! (Altså - jeg ville f.eks. gerne selv gå med det...)

    SvarSlet
  4. Det ser godt ud. Jeg var på posthuset med huer til dig/Cuba i går, håber de når frem i god behold:)

    SvarSlet
  5. it's beautiful, christine. and i like to think of you busily knitting on the train with your nephew contentedly reading . . : )

    SvarSlet
  6. Dorina - it was kind of funny. I had been knitting baby hats, and then I knitted the shawl, and my nephew asked "When is that baby hat going to finish?"
    Imagine a baby big enough to wear a shawl for a hat....

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails