mandag den 14. marts 2011

Super Mario!

Dagens nyhed er gammel. Beklager mange gange, men alligevel....
I skal da lige have lov at se det super-duper fantastisk flotte mønster der er baggrunden for mit kommende Link-tæppe!
Jamen... Jeg synes bare idéen er genial. Intet mindre!
(Kom nu - - - - du kender da garanteret en eller anden, der vil blive VILDT glad for sådan et tæppe!)
Opskriften/konstruktinoen er ihvertfald her. Oldemorfirkanter kan du f.eks. læse om her.

Today's news are old news. I'm sorry, but - anyhow.....
I want to show you the amazing blanket which inspired me to start my Link blanket.
Well.... I just think this blanket is a stroke of genius! (Come on now - - - - - - you must know someone who would love to have a blanket like this!)
The pattern/construction can be found here. You can read about granny squares here, for instance.

10 kommentarer:

  1. Super flot Mario, og sikken en genial idé.
    Kh. Majbrit:)

    SvarSlet
  2. Hold da op, hvor er det flot. Sikke en god ide. Der kunne jo bruges andre motiver

    SvarSlet
  3. Jeg synes ideen er genial, men jeg kan ikke lade være med at tænke på det store arbejde, det bliver at nå i mål.
    Jeg glæder mig til at se dit resultat :)

    SvarSlet
  4. Ja - idéen er virkelig, virkelig god og sjov! Og enormt enkel, når det kommer til stykket...
    Pernille - jeg glæder mig sandelig også! På et tidspunkt går jeg nok i stå, men når der nu står en modtager og venter, så satser jeg da på at blive færdig...

    SvarSlet
  5. Det er en super ide - elsker bedstemorfirkanter og det er bare skønt at se nye måder at sætte dem sammen på.
    Go for it!!

    SvarSlet
  6. det er sgi en genial idé... hvis et tæppe af oldemors hæklede firkanter kan være macho - så er det her et glimrende eksempel ;D

    SvarSlet
  7. Giver dig ret - en genial ide :)

    SvarSlet
  8. Simpelthen genialt - der kan hverken siges mere eller mindre om det!!!!! :) jeg føler mig altid inspireret af din blog!

    SvarSlet
  9. Debora - jeg er også vild med idéen!
    Tak for din ros om min blog. Jeg hygger mig jo bare!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails