mandag den 21. marts 2011

Måske / Maybe

Cykler du? Strikker du? (Forhåbentlig ikke samtidig!) Mangler du lidt sjov at se på i gadebilledet?
Så er her en idé.
En strikket cykellås! (Eller hæklet. Du bestemmer selv)
Måske virker den endda?
Om ikke andet er det perfekt til en gang street-art.

Do you ride a bike? Do you knit? (Hopefully not at the same time!) Do you think the streets needs something fun?
Then this might be an idea.
A knitted lock for you bike! (Or crocheted. You decide)
It might even work?
Any way - it will be perfekt as street-art.

5 kommentarer:

  1. Hæhæhæ, tro jeg vil strikke en og sætte den på køleskabet :)

    SvarSlet
  2. Fed idé, undtagent naar det regner hihi. Laas paa koeleskabet ville ikke vaere daarligt.

    SvarSlet
  3. Jeg har 25 små huer liggende til dit projekt "huer til Cuba". Vil du sende mig din adresse så vil du få dem med posten.

    KH Emmy

    SvarSlet
  4. Jeg har lige fundet din mail adresse, så jeg skriver til dig

    KH Emmy

    SvarSlet
  5. I har ret! Det er en køleskabslås, jo!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails