lørdag den 5. marts 2011

Hvad tænker de? / What are they thinking?

Lige i øjeblikket gad jeg egentlig godt vide, hvad postbudet tænker..... I torsdags kom jeg hjem til 2 breve med ialt over 30 huer. I går aftes ringede mig nabo på med et par (fyldt) pakker mere, og i dag har jeg dels fået et brev med huer, dels hentet et på posthuset.
Som I kan se, er huerne nu flyttet over i en flyttekasse - de begynder at fylde godt! Desuden er billedet allerede forældet. Jeg tog det i morges, da der var 419 huer, og nu er der 452.
Til gengæld er jeg totalt begejstret for hvert eneste brev. Det er skønt at åbne og se huerne. Hver gang! Så jeg kan bare sige TAK! Bliv endelig ved....

Right now I would love to know what is on my post man's mind.... On Thursday I came home and found 2 letters with more than 30 hats in total. Last night my neighbour came in with 2 packages with hats, and today I found 1 letter in my postbox and picked up 1 letter at the post office.
As you can see, the hats are now in a bigger box. The picture is actually outdated already, even though I took the photo this morning, when there were 419 hats. Now I have 452.
But I just LOVE every time I open a letter to see the hats. Every. Single. Time.
What can I say? THANK YOU! Keep knitting....

12 kommentarer:

  1. Det glæder mig, at der er kommet så mange små huer til Cuba-babyer.

    Jeg har strikket 17 men satser på at komme op på 25 inden jeg sender dem til dig.

    VH Emmy

    SvarSlet
  2. det er da en helt overvældende succés! og må give dig blod på tanden at fortsætte med at få sådanne super gode idéer.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  3. Man må sige det går fremad :)
    Det er da sejt gået :)

    SvarSlet
  4. Ja - det er skønt med sådan en konkurrence - specielt, når opbakningen er så overvældende...

    SvarSlet
  5. Hejsa - jeg har pt 13 og håber også at nå lidt flere inden jeg sender dem til dig.

    SvarSlet
  6. 8 herfra er klar og på Fyn er min mor oppe på 31 + veninden strikker også løs nu...

    SvarSlet
  7. dejligt at det lykkes for dig Christine. Min søster og jeg er også igang, og jeg vil tror vi er oppe på 25 tilsammen. Men vi strikker lidt videre inden vi sender dem til dig.

    SvarSlet
  8. Snart halvvejs! Super cool!

    Glæder mig til at fylde op i kassen med de par stykker det er blevet til herhjemme. Men der er jo liiige lidt tid endnu, så jeg prøver lige at snige et par mere færdig.

    SvarSlet
  9. Jeg er oppe på 18, men fortsætter også ufortrødent den næste måned, skægt projekt.

    SvarSlet
  10. Det er jo helt vildt, som I er produktive!
    Uden jer var det jo ligesom ikke så meget....

    SvarSlet
  11. Hvor er det bare sejt, at det kan lade sig gøre! Godt gået alle sammen!

    SvarSlet
  12. Claus - jeg er aldeles enig.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails