mandag den 7. marts 2011

Rædsel! / Terror!

Hvis du har sarte nerver, skal du nok springe dagens indlæg over....
Jeg har ikke set Monty Python og den Hellige Gral. Men jeg har da hørt om dagens gæst: DRÆBER KANINEN!
Uha......
I dag kan dette strubeflænsende monster blive dit! Du finder opskriften her. God fornøjelse - hvis du tør!

If you get scared easily, you might want to skip this post....
I never watched Monty Python and The Holy Grail. But I did hear about todays guest: THE KILLER RABBIT!
Oh my.....
Today this horrible monster can come live with you! You find the pattern here. Happy knitting - or, should I say "Scary knitting"!

5 kommentarer:

  1. Jeg har set dræber kaninen og det har nogle af mine drenge også. Så når vi ser en hvid kanin, så siger de "pas på, der er dræber kaninen" hi

    SvarSlet
  2. Jeg synes, det er en fantastisk opskrift! (Hvem finder dog på det?)

    SvarSlet
  3. my high school friends and i must have watched monty python a hundred times . . too funny.

    SvarSlet
  4. Dorina - I just loved the pattern when I saw it...

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails