tirsdag den 29. marts 2011

Swoosh

Så susede vi sandelig lige forbi 1800 huer og rundede hue nr. 2000 i svinget! Her er Heidi fra Ishøj's hue. Der kommer en præmie - men jeg skal lige have købt den (når jeg har malet loftet i soveværelset. Suk.)

Wow - not only did we pass 1800 hats, but we even got past hat number 2000! Heidi made it, and I will send her a prize - when I buy it (I need to paint the ceiling in my bedroom first. Sigh)

Merete var så sød at sende et par ekstra præmier med sine huer - se bare her! Dejligt strømpegarn i flotte farver. De ryger med i puljen.

Merete was very nice and sent 2 extra prizes with her hats - just see this! Lovely sock yarn in beautiful colours. They go along with the other prizes.

10 kommentarer:

  1. Wauw! Jeg er altså imponeret :)

    SvarSlet
  2. wow, det er altså bare helt vildt sikke en succé det projekt har været.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  3. Hold da fast!! Jeg hoster op med 30 stks +1 fra Tina Ruus torsdag :o)

    SvarSlet
  4. 2000 hats christine! it's wonderful!

    SvarSlet
  5. 2100 huer! Jeg er virkelig imponeret af alle damerne som har hjulpet.

    SvarSlet
  6. Det er helt vildt........
    Dorina - I can't really believe it!

    SvarSlet
  7. Der er også 17 på vej fra mig.

    Tusind tak til dig for at du vil tage dig af at samle huerne og administrere alle bidragene!

    SvarSlet
  8. Berit - ja tak. De er kommet godt frem!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails