søndag den 20. marts 2011

Flere huer..... / More hats....

I fredags havde jeg strikke-gæster, der pænt strikkede huer. Ihvertfald de fleste af dem. Derfor strikkede jeg selvfølgelig også lidt huer, og fortsatte i går, og - - - - vupti! Her er 5 huer mere fra min hånd. Som altid sjove og ret hurtige at strikke....
On Friday I had knitting visitors, who made hats for Cuba. Well - most of them. So of course I lso knit some hats, continued yesterday and suddenly I had another 5 hats ready!
As always quick and fun to knit.....

4 kommentarer:

  1. ej hvor ser tæl o' meteret godt ud :-)

    ja jeg har slet ikke fået strikket som forventet i denne uge

    SvarSlet
  2. Ja, farverne er dejligt friske!
    Min tæller eksploderer lige i øjeblikket..... Det er vildt!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails