onsdag den 23. marts 2011

Hue nr 1000! / Hat number 1000!

Nu er jeg kommet hjem fra kursus i Aarhus. Til hele NI pakker hos naboen og i postkassen (samt en kæmpepakke på posthuset, der skal hentes fredag)
Dette er hue nummer 1000, der ligger sammen med en lille ekstrapræmie. Der er en overraskelse i - det er ikke garn, men vældig nyttigt til strikketøj - og den skal nu en tur til Gudhjem til Kirsten. Tillykke!

Og så må jeg lige huske at sige - konkurrencen er ikke slut. Huerne skal fordeles på 43 afdelinger, så der er sandelig plads til flere huer....

I've come back from my course in Aarhus. To be met by an astounding NINE letters in a box at my neighbour's and in my postbox (plus another huge package waiting at the post office)
This is hat number 1000, lying next to a small extra-prize. There is a surprise inside - it is not yarn, but very handy for knitting - and it is going to Gudhjem for Kirsten. Congratulations!
And then I have to add - the contest is not over. The hats are to be divided for 43 departments, so more hats can be used as well...

19 kommentarer:

  1. Helt vildt de 1000 huer blev nået.. jeg har 7 herhjemme jeg ikke har fået sendt endnu, men nu har du jo nået de 1000...
    KH Micha

    SvarSlet
  2. De cubanske babyer kan ikke tælle, og alle huer kan bruges. Om der så kommer 2000!
    De skal fordeles på 43 afdelinger, så der kan skam godt bruges flere!

    SvarSlet
  3. Uh, jeg må da vist slæbe mig ned til posthuset med mit bidrag. Sikke en hue-fest:)

    SvarSlet
  4. Hvor er det sejt!
    Og tillykke til vinderen :-)

    SvarSlet
  5. Total fest!
    Må have en flyttekasse mere frem i stuen til huer...

    SvarSlet
  6. Godt gået. Har over 25 huer herhjemme. Har næsten brugt alt det bomuldsgarn, jeg købte til huerne. Du får dem d. 31.3....

    SvarSlet
  7. Hvor er det bare sejt og jeg mangler at sende 30 til dig.

    SvarSlet
  8. De er mere end velkomne!
    I har godt nok været flittige til at strikke..

    SvarSlet
  9. Hej Christine.
    Du har sendt din adresse til mig en gang før, men jeg har fået den slettet, vil du sende den igen, så jeg kan få sendt mine hatte til dig.
    lise-tj@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Hej Lise - adressen er sendt.

    SvarSlet
  11. Der kommer 18-20 huer fra mig inden længe.

    Fantastisk, at målet er mere end nået.

    SvarSlet
  12. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  13. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  14. Så har jeg endelig modtaget den, aner ikke hvad der har været galt, har sendt dig et svar retur så du kan se jeg har modtaget mailen :-)

    SvarSlet
  15. Hvor er det sejt!!!

    Må hellere få syet de sidste ender i og postet mit bidrag til dig ;)

    SvarSlet
  16. yay!!! i'm so happy! hat 1000! wow!!!

    SvarSlet
  17. Karen - du skal være så velkommen!

    Dorina - I'm really happy too! I am very excited about how many hats this will end up with.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails