torsdag den 3. marts 2011

Ultra-light

Som så mange andre vil jeg også gerne på strikkefestival på Fanø i år.
For 2 år siden var jeg der, og det var vældig hyggeligt. Meget spændende at se så meget håndstrik på ét sted!
Det var dog temmelig travlt med workshops hele tiden. Jeg boede i sommerhus med 2 veninder, og det med også at ses og snakke og alt det sociale nåede vi faktisk ikke rigtigt!
Derfor bliver det "light"-versionen i år. En enkelt dag med workshop, og ellers tid til at besøge Ho strik og god tid til at sidde på altanen på det ny-renoverede hus og kigge ud over Vesterhavet.
Jeg glæder mig!
Eneste problem er, at websiden ikke virker, og der næsten ikke er pladser tilbage på den workshop, jeg gerne vil have. Måske bliver det en "ultralight" strikkefestival uden workshops? (Måske lærer jeg bare noget andet nyt end det jeg lige havde planlagt....)

Like so many others I plan on going to the Fanø Knitting Festival this year. I went 2 years ago, and had a really nice time. A lot of hand-knitted items in just one place!
It was rather busy, though. Workshops all day and not really much time to socialize with the 2 friends I stayed with. So - this year we plan the "light" version. Only one day with workshops, and time to enjoy each other´s company, visiting "Ho Strik" and to sit on the balcony in my friend's new house, staring out over the North Sea. I really look forward to this!
The only problems are with the webpage - booking is strangely enough not possible, and there are only a few seats left on the workshop I would like to join. So maybe it will be the "Ultralight" festival without workshop? (Or maybe I will just learn something else....)

11 kommentarer:

  1. Jeg er i samme båd mht. bestilling af workshop vi har prøvet utallige gange at bestille siden midnat men intet lykkes øv øv.....

    kh jane

    SvarSlet
  2. Eii hvor hyggeligt - måske ses vi på Fanø!

    SvarSlet
  3. Jane - jeg håber, det lykkedes for dig. Jeg kom langt om længe igennem, men da var favorit-workshoppen fyldt. Til gengæld skal jeg lære andre spændende ting!
    Kirsten - Ja, det kunne da være hyggeligt at ses! Måske til en kop kaffe en eftermiddag? Med det mylder af mennesker der var sidst, så ville jeg ikke stole på at rende ind i folk...

    SvarSlet
  4. Jeg var ude for det samme! Lidt ærgerligt at ens favorit er overtegnet, men jeg fik noget andet godt i stedet!(jeg var på allerede kl 6.00!)

    SvarSlet
  5. Hmmm virker underligt, jeg har lige scoret den sidste plads på Helga Isagers workshop lørdag. Måske det var en fejl. Siden virkede ikke i morges.

    Nå men vi kan da altid finde en café og strikke over en latte og chokoladekage :-)

    SvarSlet
  6. Karen - jeg var også på 05.30. Dér var de fleste pladser allerede optaget, og ingenting virkede. Noget irriterende!
    Ulla - jow, det kunne vi vel nok finde ud af!

    SvarSlet
  7. hej
    når du nu alligevel skal til fanø og ho strik, så synes jeg du skulle tage og kigge forbi den en garnbutik der hedder Flittiglise.. den er lige åbnet sidste år i vejers.. og der er så meget lækkert garn! det er fantastisk :) og skøn og inspirende blog du har, hvis du er vild med Ho Strik vild du med garanti også elske Flittiglise !:)
    knus

    SvarSlet
  8. og forresten hvad var dit farvorit workshop :)? glæder mig også til at komme derover.. men har heller ikke fået plads endnu, den bøvler noget den side.. øv bøv !

    SvarSlet
  9. Fie - som du dog lokker!
    Min favorit-workshop var den med Louise Klindt. Der var kun 12 pladser lørdag og 12 pladser søndag, så de var hurtigt væk...
    Til gengæld skal jeg nu både lære at strikke smykker og høre Annette Danielsen. Det bliver sikkert godt!
    Tak for dine pæne ord om min blog.

    SvarSlet
  10. Ih så hyggeligt, så ses vi derovre :o)
    Jeg har kun tænkt mig at lave noget sjovt, så jeg skal på street art med Stine Hoelgaard lørdag formiddag. resten af tiden skaljeg se på garn, strikke, snakke, strikke, se på garn osv...

    har du meldt dig til festmiddag lørdag aften?

    SvarSlet
  11. Linda - det bliver alletiders!
    Jeg har ikke meldt mig til festmiddag, men mon ikke vi ses? Fanø er godt nok større end man lige tror...

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails