torsdag den 24. marts 2011

Hvad? / What?

Som tidligere nævnt har jeg lige været på kursus. De fleste med-kursister havde jeg været på kursus med før, og de tager det ganske roligt, at jeg strikker som en gal under hele kurset.
De spørger interesseret til tidligere projekter, hvilket er ganske hyggeligt, men denne gang undrede de sig godt nok.
For hvad i al verden skal dette mon blive til? (Ja - jeg kan såmænd også have mine tvivl!)
Det er jo bare et "Rundstykke" fra Geilsk. Til mig. Sneget ind mellem alle nevøce-projekterne pga. kursus (der bestemt ikke egnede sig til svigerindens sjal).
Men det tager sandelig sin tid. Lige nu er jeg på stadiet "endeløse pinde med ret eller vrang". Og trods 2½ dags kursus og turbostrikning er det ikke engang lykkedes mig at strikke mere end knap 2 nøgler Geilsk tynd uld. Det er et langtidsholdbart strikketøj!

As I mentioned I went to Aarhus for a course. I have been joining most of the other participants several times, and they are quite happy to see me knitting like crazy most of the time.
They ask about earlier projects, which is very nice, but this time they were a bit confused.
Because of this project - what on earth will it become? (Even I have my doubts!)
The pattern is "Rundstykke" from Geilsk. For me. Sneaked in while I'm knitting all the stuff for nephews and nieces, just because of this course (which is no good for my sister in law's shawl).
It is no fast job, though. Right now I'm at level "endless rows with only knit or purl". And even though I was knitting for 2½ days, I only finished less than 2 skeins of wool (50 grams each). This project will last forever!

2 kommentarer:

  1. Kloe paa for den bliver saa laekker. Strikkede een til mig selv i bomuld sidste aar. Herlig model.

    SvarSlet
  2. Det glæder mig at høre... Den lover også godt, men som alt det, jeg indtil nu har strikket fra Geilsk, er det nogle laaange pinde!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails